poniedziałek, 12 stycznia 2015

Czapki




Witam wszystkich w Nowym Roku i zabieram się za  nadrabianie zaległości blogowych. Prace powstają cały czas, są już w użytku,
 a ja nie mam czasu ich obfotografować i pokazać.





 
Na pierwszy ogień idą dwie czapki: jedna dla synka i druga dla męża.  


Czapka  dziecieca jest wykonana z resztki ALIZE Lanagold (49% wełna, 51% akryl)pozostałej ze swetra z ozdobnym karczkiem. Pod spód dałam czarna warstwę z Elian klasik (100% akryl), z tejże wykonałam też pomponik. 
Czapka jest mięciutka, wytrzymała i ciepła.








Czapka męska jest dwuwarstwowa, robiona w jednej części i złożona na pół. Prosta, ale takie było życzenie.
  Wykonana z Merino Exclusive (50% wełna, 50% alryl) kolor 756- czarny z szarym "nalotem". Druty 3,5 (żeby nie przewiewała). Jest (o dziwo!:o) pierwszą rzeczą która wykonałam dla ukochanego. Sama nie wiem, jak to możliwe?





 

4 komentarze:

  1. Rewelacyjne czapki :-) Wspaniale wyglądają w nich Twoi mężczyźni :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I to mi cały czas przypomina, że muszę mojemu mężowi zrobić czapkę. Twoje wyszły rewelacyjnie.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne klasyczne czapki. Takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne: proste i ponadczasowe a przede wszystkim cieplutkie.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń